3 Aralık 2009 Perşembe

M. Rıfat Hisarcıklıoğlu kimdir ?, M. Rıfat Hisarcıklıoğlu biyografisi, M. Rıfat Hisarcıklıoğlu resimleri, M. Rıfat Hisarcıklıoğlu hakkında bilgi

M. Rıfat  Hisarcıklıoğlu (1955 -  .... )

Doğum Yeri ve Yılı:

Ankara - 1955

Öğrenim Durumu:

Ankara İktisadi ve Ticari İlimler Akademisi - Ekonomi ve İşletme Bölümü

TED Ankara Koleji

Yabancı Dil:

İngilizce, Almanca

İş Hayatı:

Kristal Şeker Sanayi A.Ş. Yönetim Kurulu Başkanı

Eskihisar İnşaat ve yatırım A.Ş. - Yönetim Kurulu Başkanı

Eskihisar Dış Ticaret A.Ş. - Yönetim Kurulu Başkanı

Fibor A.Ş. - Yönetim Kurulu Başkanı

Söğütözü İnşaat ve İşletme A.Ş.- Yönetim Kurulu Başkanı

Eskihisar İnşaat Malzemeleri A.Ş. - Yönetim Kurulu Başkanı

Nuh Makina Sanayi A.Ş. - Yönetim Kurulu Üyesi

Nuh Ticaret ve Sanayi A.Ş. - (Nuh Makarna) Yönetim Kurulu Üyesi

Nuh Çimento A.Ş. - Yönetim Kurulu Üyesi

Üyesi bulunduğu kuruluşlar:

Türkiye Odalar ve Borsalar Birliği Başkanı - (Göreve Geldiği Tarih:16.06.2001)

TOBB-Ekonomi ve Teknoloji Üniversitesi - Mütevelli Heyeti Başkanı

Milletlerarası Ticaret Odası (ICC) - Türkiye Milli Komitesi Başkanı

Dış Ekonomik İlişkiler Kurulu (DEİK) - Yönetim Kurulu Başkanı

Dünya Türk İşadamları Kurultayı Başkanı

EUROCHAMBRES Yönetim Kurulu Üyesi

Türkiye Tanıtım Konseyi Kurucular Kurulu Başkanı

Ankara Ticaret Odası Meclis Üyesi

CSIS-ABD-Türkiye İletişim Grubu Eş Başkanı

Türkiye Ekonomi Politikaları Araştırma Vakfı (TEPAV) - Mütevelli Heyeti Başkanı

Medeni Durumu:

Evli ve 3 çocuk sahibi


http://imle.co.cc/

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder