9 Aralık 2009 Çarşamba

Mehmet Kapçak kimdir ?, Mehmet Kapçak biyografisi, Mehmet Kapçak resimleri, Mehmet Kapçak hakkında bilgi

1947 yılında Mazıdağı'nda doğdu. 1970 yılında İstanbul ilköğretmen Okulu'ndan öğretmen olarak mezun olduktan sonra İstanbul Atatürk Eğitim Enstitüsü Resim Bölümünü Prof. Ramiz Aydın'ın atölyesinde bitirdi..(Marmara üniversitesi Atatürk Eğitim Fakültesi Güzel Sanatlar Eğitimi Resim Bölümü) Eskişehir Anadolu Üniversitesi Eğitim Fakültesi Güzel Sanatlar Eğitimi'nde lisans tamamladı 1974 yılından itibaren Milli Eğitim Bakanlığı'na bağlı dönemin ortaokul ve liselerinde Sanat Eğitimciliği'nin yanısıra; Müdür Yardımcılığı, müdürlük ve ilçe milli eğitim müdürlüğü ile özel okullarda genel müdürlük ve
1970 ile 1980 arası TRT ve HHA muhabirliği görevlerinde  bulundu.

Mazıdağı Hükümet Konağı bahçesindeki Atatürk Anıtı'nın tasarımını dönemin kaymakamı Refik Ali Uçarcı ile birlikte 1977 yılında yaptı.

Diyarbakır Güzel Sanatlar Galerisi Seçici Kurul Üyesidir.

Halen üyesi bulunduğu Fotokritikte " Fotoğrafın Resimsel Eleştirileri"ne ve atölyesinde resim çalışmalarına devam etmektedir.

Sergileri 

1991, Yapı Kredi Bankası Sanat Galerisi Resim Sergisi, Diyarbakır

1996, Akbank Sanat Galerisi Resim Sergisi, Diyarbakır

2002 , Ömer Lütfü Çetin, Cemal Güvenç, Ahmet Atan, Nazan Sönmez, Mehmet Kapçak Karma Resim Sergisi, Antik Sanat Galerisi, Diyarbakır

2004 Antik Sanat galerisi Resim Sergisi, Diyarbakır



http://isaretci.co.cc/

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder