28 Kasım 2009 Cumartesi

Kerem Altun kimdir ?, Kerem Altun biyografisi, Kerem Altun resimleri, Kerem Altun hakkında bilgi

Kerem  Altun (1955 -  .... )

1 Ocak 1955'de Van Ekrek'de doğdu. Babasının adı Mustafa, annesinin adı Zahide'dir. Eğitimci; Konya Selçuk Üniversitesi Eğitim Enstitüsü Türkçe Bölümü'nü bitirdi. İlkokul ve orta öğretimde öğretmelik, Öğretmen Lisesi Müdürlüğü yaptı. Kültür Bakanlığı'nda Şube Müdürü, Daire Başkanı, Telif Hakları ve Sinema Genel Müdürü, Başbakanlıkta Basın ve Halkla İlişkiler Müşaviri, Devlet Bakanlığı'nda Bakan Başdanışmanı, Milli Eğitim Bakanlığı'nda Öğretmen Yetiştirme ve Eğitimi Genel Müdürü ve Ortaöğretim Genel Müdürü olarak görev yaptı. Türkiye Gübre Sanayi Denetim Kurulu Üyeliği, Van Kültür ve Sanat Derneği Başkanlığı, Milli Eğitim Vakfı Yönetim Kurulu Üyeliği görevlerinde bulundu. 22 Temmuz 2007 Genel seçimlerinde AKP'den Van milletvekili seçilmiştir. Az düzeyde Fransızca ve İngilizce bilen Altun, evli ve 2 çocuk babasıdır.

http://imle.co.cc/

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder